Friday, November 27, 2009

Rochia medievala

Pentru ca de mai multi ani ma duc pe la festivaluri medievale doar in calitate de spectator cu aparatul foto dupa el, mi-am propus anul acesta sa fac ceva mai mult pentru a intra in atmosfera acelor timpuri.


Asa am inceput sa caut modele de rochii medievale, si dupa ce am stabilit cum vreau sa arate rochita mea a inceput goana dupa materiale.

Am achizitionat multi metri de in (materialul folosit des in acele vremuri) si dupa indelungi cautari doar 4 m de banda decorativa cu motiv medieval (lantul celtic), insuficienti.

Asa ca am mai umblat prin tot orasul pentru a gasi o alta banda macar asemanatoare. Si in final am reusit ^.^ .

Astfel, pe strazile Sibiului turistii au avut ocazia sa priveasca o domnita medievala plimbandu-se de colo colo.

Iata si cateva fotografii din Sibiu, un oras superb in care m-as muta si maine daca as putea :





Si doi cavaleri medievali ^.^ Data viitoare fur o sabie. Desi in rochia asta nu as avea nici o sansa ...nici macar sa fug.




Urmatoarea rochie va fi mult mai frumoasa . Promit!

8 comments:

  1. Salut, e super tare rochita medievala! Unde ai studiat design vestimentar? As dori si eu sa studiez oficial, ca este si pt. mine o pasiune mai veche, dar nu ma am cu desenul deocamdata si nu pot da la universitate. Ceva cursuri nu stii cumva?

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult pentru aprecieri :).

    Eu am studiat 4 ani la liceul de arta Nicolae Tonitza, specializarea Design Vestimentar. Cursuri de design nu stiu (asta ppune mai multe lucruri), dar stiu de existenta a 2 cursuri de croitorie ( creare de tipare si cusut) unul e la sala Dalles si unul la UCECOM -spiru haret. Iti recomand sa studiezi si istoria costumului, sunt mai multe carti in limba engleza, dar si una in romana, a dnei Adina Nanu : Arta, Stil, Costum - Noi Media Print. E minimul a ceea ce ar tbui sa stie un designer :). Poti sa-mi trimiti un mail daca vrei mai multe detalii.

    ReplyDelete
  3. e minunata rochita ta... exact asa am avut in minte sa imi fac pt nunta alba ;)) ... a iesit ceva "altfel", dar inca e "under construction".

    anyway, superba rochia

    ReplyDelete
  4. Multumesc tare mult! :)
    Chiar as vrea sa imi arati rochita ta cand va fi gata ^.^

    ReplyDelete
  5. voi posta pe blog poze. dupa data de 7 august :P ca atunci are loc... va fi o rochie de mireasa "altfel" ;))

    ReplyDelete
  6. Buna! Sa stii ca am poze cu tine de la Festival, langa biserica catolica, doar ca in pozele mele, rochita ta pare de un rosu mai aprins. Daca vrei pozele, ti le trimit. Prietenul meu te-a fotografiat, crezand ca faci parte din cei prezenti la defilare. Foarte frumoasa rochia, felicitari! Ella

    ReplyDelete
  7. Buna si multumesc frumos pentru aprecieri :).
    Mi-ar face placere sa primesc si eu pozele.
    Mailul meu este lolly.usagy@gmail.com .
    Multumesc anticipat . Pupici

    ReplyDelete
  8. Imi place rochia!!! *O* Vreau si eu una :3
    De ani de zile vreau sa fac si eu poze cu cavalerii si nu mi-am luat inca inima in dinti sa cer voie dar anu' asta daca reusesc sa merg GATAA!!!VREAU POZEEE!!! :))
    Pe cel din stanga parca il chema Septimiu si pe celalalt...hmmm Vlad ?

    ReplyDelete