Friday, November 27, 2009

Despre.....

Am hotarat sa ma prezint lumii (mai mult de 3 persoane sper eu ^ ^ ) dar mai ales sa imi expun creatiile.

Eu sunt Gabi, sau Usagy pe unele forumuri ("usagi" inseamna iepuras in limba japoneza).

Am incercat de-a lungul vremii desenul, pictura pe diverse suporturi, creatia vestimentara; abandonate din pacate pentru alte ocupatii creatoare de bani si mancatoare de ani buni din viata(job).
Recent, din dorinta de a mai scapa de stres si de a face ceea ce imi place, am revenit la o pasiune mai veche. Si nu regret, desi mi-a mancat destule resurse. Asa am facut prima rochie medievala, prima costumatie de cosplay, si am planuri mari in continuare.

Asa ca sper sa mai treceti in vizita, si sa va placa ceea ce am sa va arat . Va multumesc.

No comments:

Post a Comment