Monday, November 30, 2009

Cosplay



Image Hosted by ImageShack.us
Si pentru ca mi-am zis "Uite inca ceva ce pot sa fac si eu!"
am facut si un costum cosplay. 2 kimonouri, 2 corsete (toate hand-made by me) ,Mokona negru, o pipa kiseru din Japonia,
si eu.

Nu am calculat cate ore mi-a inghitit croitul, cusutul, descusutul, iar cusutul, dar sunt destule.

Pentru ca a fost terminat pe ultima suta de metri a fost foarte sifonat; unele detalii ar putea fi imbunatatite.







Inspiratie: Yuuko Ichihara din Xxxholic.

Voila les pictures :






Imi amintesc decat o senzatie foarte stranie atunci cand ma plimbam pe scena, restul este blank.

Oh well, am facut-o si pe asta.
Sa vedem mai departe ........povestea continua.

4 comments:

  1. vreau si eu un kiseru ! sti cumva pe unde as putea gasi >

    ReplyDelete
  2. Eu am ales varianta ebay. In Romania eu nu am gasit asa ceva, sunt facute numai in Japonia.

    ReplyDelete
  3. 20 dolari :) , mi-am luat si una micuta, si le pastrez, pt. ca sunt printre singurele lucruri pe care le am made in Japan. La ei costa cativa dolari, dar pana ajung acolo....ma multumesc cu ce am gasit :)

    ReplyDelete