Sunday, March 18, 2012

Prajituri - cakes ^.^

Am copt un pandispan intr-o tava rotunda - diametru 30 cm. L-am taiat in doua pe orizontala si am taiat apoi mini prajiturele folosind forme de plastic - stelute, inimi si flori - .



Jumatatea de la baza am uns-o cu gem de capsuni si am pus peste cealalta jumatate de prajitura.



Am aplicat peste prajiturele glazura Dr Oetker - capsuni si iaurt. Am incalzit in apa fierbinte punga de glazura si apoi am aplicat-o foarte usor direct.


Se lasa la racit pentru a se intari glazura.



Se pot aplica floricele , figurine din martipan colorat. A fost destul de dificil de folosit martipanul Dr Oetker, pentru ca a fost foarte nisipos si lipicios. Am folosit coloranti gel marca Wilton.
Si rezultatul final este pe farfurie. Pentreu o prezentare mai buna ar fi trebuit transferate pe o farfurie curata, dar mie mi-a fost lene :P. Se acopera prajiturelele cu o punga, pentru a nu se intari sau se servesc imediat.



4 comments:

  1. Ce dragute sunt! Cred ca ai avut ceva de munca, la cat de mici sunt...

    ReplyDelete
  2. Munca multa, rezultate putine :P.

    ReplyDelete
  3. Imi place in special prajitura din dreapta, cu iepuras roz :D

    ReplyDelete
  4. Well, iepurasul este singura figurina facuta de Andrei, si cea mai apreciata. :P

    ReplyDelete