Monday, March 22, 2010

Corset Gotic de vanzare (negru)



Aventura incepe odata cu plasarea comenzii pentru 2 corsete, ambele masura M si se sfarseste in dezamagirea constatarii ca sunt prea mici (nu e decat vina mea ca m-am ingrasat iarna care a trecut :P ). Dar asta este, nu am ce sa fac intr-un timp foarte scurt. ...

Asadar, pentru o fata care este mai slabuta , interesata de un corset frumos, negru, nou-nout din saten brodat si dantela...

Se poate purta ca si lenjerie intima dar si la petreceri.
De asemenea, se poate ajusta cu ajutorul panglicilor din saten.

Sistemul de prindere : mos si baba, lateral.

Masuri: Bust: 74 cm - 80 cm
Talie:66 cm - 73 cm

Lungime : aprox 35 cm in fata.

Cadou : portjartier si G-string.

Cat de curand va urma si cel alb ^.^






Detalii:






5 comments:

  1. cel alb a mai aparut...? ce pret are?

    ReplyDelete
  2. A aparut dupa muuuult timp dar mi-a fost lene insa sa mai pun si poze. Daca mai esti interesata am sa iti trimit mail cu fotografii si detalii. :)

    ReplyDelete
  3. mai ai corsetele?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Il am pe cel alb :)

    http://4.bp.blogspot.com/_B_TmFKQvBC0/TO1EHrQK8RI/AAAAAAAAAmU/XXlA4sW1NFs/s1600/corset_alb.PNG

    Masuratori:


    71 cm talie....+ alti cativa cm in plus (cca 5 cm) de la siretul desfacut.
    82 cm bust + cca 5 cm de la siret.

    Lungime : aprox 35 cm in fata, aprox 29 cm spate

    ReplyDelete